از روی بیکاری چه فیلم هایی دیدید؟

تقریبا نیم ساعت پیش داکتر استرنج تموم شد.. باحال بود خوشم اومد ولی آخرشو دوست نداشتم. دلم میخواست همزمان دوتا شغل باهم داشته باشه. هم پزشک هم استاد عرفانی. بعدشم حیف دوست دخترش بود که ولش کرد.. کلا من با داستان های عاشقانه ای که تهش نرسیدن باشه مشکل دارم...

داستانش در مورد یه دکتر جراح خیلی ماهر و چیره دست که فوق العاده معروف هم بود، هست که طی یک تصادف باعث میشه دستاش همش بلرزن و دیگه نتونه طبابت کنه واسه همین رو میاره به فرقه های شرقی و عرفان تا بتونه از طریق روح، جسمش رو طبابت کنه و به زندگی قبلیش برگرده...

بعدشم همین که عکس پوسترش رو دیدم که بندیکت کامبربچ بازی میکنه دیگه نیازی نبود ببینم امتیاز IMDB فیلمش چقدره. خود جناب بندیکت امتیاز خالصه از نظر من برای هر فیلمی!


فیلم بعدی، یه سینمایی خیلی پرفکت و عالی برای من که عاشق درام های هپی اندینگ هستم و ترجیح میدم مقدار هیجان به کار رفته کم باشه و کمتر تخیلی باشه و به زندگی معمولی و نرمال آدما نزدیک تر باشه، هست.

داستان درباره یک ستاره موسیقی به اسم لیام هست که یه روز به طور اتفاقی خبر فوت یکی از دوستای قدیمیش رو از اخبار میفهمه و به شهر خودش بعد از 8 سال برمیگرده تا تو مراسم ختم دوستش شرکت کنه....


بعدی، یک انیمیشن در قالب سریال هست که تا الان تا جایی که من اطلاع دارم 2 فصلش اومده.. محصول کمپانی والت دیزنیه و مخصوص شاد کردن روح آدمه.

عاشق روحیه استار باترفلای ام..

داستان در مورد یه دختر شاهزاده که تو یک بُعد دیگه زندگی میکنه و چون خیلی شیطون و بی مسئولیت بوده مامان باباش میفرستنش زمین تا اخلاقش عین آدم بشه و از این لوسی در بیاد..


فیلم سینمایی بعدی در مورد زندگی یه پسر نوجوون به اسم سایمون هست که یه راز بزرگی رو از همه حتی خانواده ش مخفی کرده یه عمر و اون همجس گرا بودنش هست..

داستانش آموزنده س.. خوبه.. ولی برای من تکراری بود موضوعش.


بعدی در مورد یه داستان Based on True story هست که اتفاقا نامزد جایزه اسکار هم بوده ایشون..

داستان زندگی یک پسر هندی که تو بچگی گم میشه و دست روزگار اونو میرسونه به استرالیا و تو یه محیط عالی بزرگ میشه تا 20 سال بعدش که شروع میکنه به پیدا کردن هویت واقعیش...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
زندگی حتی وقتی انکارش می کنی، حتی وقتی نادیده اش می گیری، حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است.. از هر چیز دیگری قوی تر است
آدم هایی که از بازداشتگاه های اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند.
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ، که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه هاشان را دیده بودند، دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند.
باور کردنی نیست اما همین گونه است.
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است

#آنا_گاوالدا
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان